امروز در خدمت شما هستیم با موضوع کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟

کارشناس تولید محتوا، کپی رایتر و کارشناس دیجیتال مارکتینگ چه تفاوتی با هم دارند؟

اگر نگاهی  به سایت های استخدامی کشور بزنید متوجه می شوید سه حرفه کارشناس تولید محتوا، کپی رایتر و کارشناس دیجیتال مارکتینگ این ایام طرفداران زیادی پیدا کرده اند و تقریبا همه شرکت ها متوجه آن شده اند که برای نگه داری زندگی باید در فضای دیجیتال حاضر شوند.

اما با وجود این که این سه حرفه خیلی با هم متفاوت هستند اما خیلی از مدیران هنوز آن را به درستی درک نکرده اند  و حتی اینکه در آگهی های استخدامی این عبارت ها را به طور غلط و بعضی از آن ها را در جای یکدیگر به کار می برند.

انتظاراتی که از مصاحبه شونده ها دارند هم نیز نادرست و دور از واقعیت است.

کارشناس تولید محتوا:

محتوا خبر، ویدئو و این فوگرافی را شکل می دهد و از طریق رسانه های متفاوت مانند وب سایت شرکت، شبکه های اجتماعی و دیگر خدمات فضای وب مثل وب سایت های خبر، منتشر می شوند. کارشناس تولید محتوا یک نویسنده ارشد است که باید به قوانین نویسندگی، رومه نگاری، سئو و بازاریابی اطلاعات کافی داشته باشد و اطلاعات عمومی بالا تری در همه زمینه ها داشته باشد.

تولید محتوا کار راحتی نیست و احتیاج  به قدرت انتقال بسیار بالایی دارد.

کارشناس تولید محتوا باید یک مفهوم را به بهترین و راحت ترین حد ممکن به مخاطبین انتقال دهد به طوری که مخاطب با اطلاع به موضوع از همه چیز خبر داشته باشد و سوالی برایش پیش نیاید. این کار اصلا راحت نخواهد بود.


pointer تولید ,کارشناس ,محتوا ,داشته ,دیجیتال ,سایت ,تولید محتوا ,کارشناس تولید ,داشته باشد ,دیجیتال مارکتینگ ,تولید محتوا، ,کارشناس تولید محتوا ,کارشن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل سنگ سالن زیبایی گل نرگس استقلالی شو چت|آدورر چت|آدوررچت|آدورر|چتروم فارسی بیمه سینا نمایندگی سهرابی مقالات بهینه سازی سایت [assignat] radmusic